دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 16:55
فرماندار مینودشت:

وجود مراکز آموزشی نشانه‌ توسعه‌یافتگی کشورهاست

فرماندار مینوشت، وجود مراکز آموزشی را از نشانه‌های مهم توسعه‌یافتگی هر کشوری دانست.
کد خبر : 320614
IMG_3321.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، سیدرضا طباطبایی ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با تأکید بر نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج علم و دانش جوامع شهری اظهار کرد: دانشگاه رسالتش تربیت نیروی انسانی توانمند برای آینده مملکت است.


وی گفت: دانشگاه به موازات توسعه کمی باید به دنبال کیفیت نیز بوده و باعث تقویت  و توانمندترشدن بخش آموزش شود.


طباطبایی دانشگاه آزاد را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی موضوع آموزش عالی را به سرانجام رسانده و در تمام نقاط کشور شعبه‌های خود را گسترش داده و علاوه بر ایجاد اشتغال، کمک بسیار زیادی به آموزش عالی کرده است.


فرماندار مینوشت گفت: یکی از نشانه‌های مهم توسعه‌یافتگی در هر کشوری وجود مراکز آموزشی بوده و توسعه کمی و کیفی از مهم‌ترین آیتم‌های توسعه مراکز آموزش عالی است.


رئیس واحد مینودشت نیز در این دیدار خواستار ادامه حمایت‌های فرماندار از دانشگاه شد و گفت: این واحد دانشگاهی ظرفیت مناسبی برای پیشرفت‌های بزرگ و درخور شأن شهرستان دارد؛ چراکه از استادانی دانشمند و کارکنانی ورزیده برخوردار است.


آذر اسکندری افزود: شرایطی فراهم شود که جلسات فکری میان اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی و مسئولان اجرایی در فرمانداری برای رفع مشکلات مینودشت برگزار شود تا از ایده و فکر جمعی در راستای کمک به توسعه و بالندگی شهر استفاده شود.


رئیس واحد مینودشت با توجه به موقعیتی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد، خواستار تبدیل باغ زیتون و سایت پردیس این واحد دانشگاهی به مرکز گردشگری شد و گفت: اگر این کار انجام شود، موجب جذب گردشگران زیادی در محیطی سالم و زیبا خواهد شد که خود سبب توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌شود.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته